Op naar deel 2 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Myrle Swart - WaarBenJij.nu Op naar deel 2 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Myrle Swart - WaarBenJij.nu

Op naar deel 2

Blijf op de hoogte en volg Myrle

20 Juli 2016 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Hai allemaal,

Eergisteren ben ik na een lange reis die niet helemaal soepel verliep, aangekomen in Ho Chi Minh City (hcmc). In het hostel kwam ik gelijk twee Nederlandse meisjes tegen dus dat was gezellig!

Gisteren heb ik uitgeslapen tot 1315u (was het nodig?), ben ik de buurt gaan verkennen en heb ik een nacht bijgeboekt in het hostel. Even iets meer rust. S avonds met de meiden wat gaan drinken voordat zij weggingen en daarna nog in het hostel gehangen met hun Engelse reisgenoot.

Vandaag zijn wij samen op pad geweest: zij heeft een busticket gekocht naar Dalat en ik een tourtje Door het Mekong gebied. Daarna de jade emperor tempel, lunch en hebben onze wegen zich even afgescheiden toen we beiden naar een ander museum gingen.

Na het museum ben ik in 1x goed gelopen richting het hostel met een de tour langs zo'n Aziatische markt (gebouw vol miniwinkeltjes) en daarna ben ik ook mijn busticket naar Dalat gaan kopen voor na de mekongtrip.

Het volgende bericht dus uit Dalat!

Xx

Ps: prijzen hier (25000 song is 1 euro)
158000 voor een extra nacht in het hostel
25000 voor een Sprite
126000 voor de overnight bus naar Dalat (7 uur)
Tussen de 50 en 100000 voor een maaltijd

  • 20 Juli 2016 - 16:46

    Mieke:

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Het is er wel hartstikke goedkoop. Fijn voor je.
    Liefs, Mieke

  • 20 Juli 2016 - 19:46

    Ferry:

    Heej erg gaaf lief.!
    Super dat je naar Mekong gaat...! en ik spreek je in Dalat wel weer :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Myrle

Actief sinds 01 Juli 2008
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 52447

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Vietnam!

24 Augustus 2008 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: