Dalat en verder - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Myrle Swart - WaarBenJij.nu Dalat en verder - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Myrle Swart - WaarBenJij.nu

Dalat en verder

Blijf op de hoogte en volg Myrle

28 Juli 2016 | Vietnam, Hué

Op het moment dat ik het vorige verslag schreef, was ik net in Dalat ziek geworden. De volgende dag ben ik zelf rustig aan richting het centrum gegaan maar werd ik op een gegeven moment toch weer misselijk dus ben ik teruggegaan naar het hostel.

Mede Door de regen ben in de rest van de middag in het hostel gebleven. S avonds ging het beter dus ben ik met andere meiden uit het hostel naar de night market geweest en hebben we een stukje rondom het meer gelopen. Later op de avond zijn we naar de maze bar geweest. Dat deed denken aan het Crazy house maar dan nog extremer. Ze hebben drank ook allemaal in blik en plastic daarom.

De 25e ben ik samen met Imke (ontmoet in het hostel) vertrokken om via Nha Trang naar Hoi An te gaan. Nha Trang is een soort badplaats met een vliegveld waar rechtstreeks vanaf Moskou op gevlogen kan worden. Veel Russen dus maar verder niet zoveel te beleven. We hebben op het strand gekeken, over een marktje gelopen en even wat gegeten en gedronken ter voorbereiding op de nacht bus.

De volgende ochtend vroeg in Hoi An aangekomen was er stralende zon en Imkes hostel had een zwembad. 1 en 1 is? Juist! Heerlijke chill dag gehad aan zwembad en strand. S avonds heb ik lekker zitten rommelen, dagboek bijgeschreven etc.

Hoi An is een schattig, heel relaxt stadje dat bekend staat om zijn oude stad en om de mogelijkheid kleding op maat te laten maken. Van dat laatste heb ik geen gebruik gemaakt maar ik heb wel heerlijke uren in de oude stad gehad. Maar het was HEET!

Inmiddels alweer een dag en een stad verder. Ik zit op dit moment in Hue. Morgen ga ik hier de oude stad bekijken en bus ik 'S avonds gelijk Door naar Hanoi. Helaas schijnt het in het noorden heel slecht weer te zijn in het noorden dus misschien verander ik mijn reis wel in een vakantie en blijf ik tot vertrek based in Hanoi.

I'll keep you posted!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hué

Myrle

Actief sinds 01 Juli 2008
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 52462

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Vietnam!

24 Augustus 2008 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: