it is time to celebrate - Reisverslag uit Peking, China van Myrle Swart - WaarBenJij.nu it is time to celebrate - Reisverslag uit Peking, China van Myrle Swart - WaarBenJij.nu

it is time to celebrate

Door: Myrle

Blijf op de hoogte en volg Myrle

03 Juli 2009 | China, Peking

hey iedereen,

lang geleden, maar weer eens ff n kort berichtje. de lessen zitten erop, tentamens zijn gemaakt en gehaald (op een na) dus nu is het tijd voor het echte Chinaleven: reizen. Ik vertrek over een paar uur eerst naar Xi'an, na drie dagen daar ga ik door naar Chengdu om van daar uit een nationaal park te bezoeken en vervolgens ga ik via Chengdu door naar de provincie Yunnan waar ik de overige twee en halve week door zal brengen. Hopelijk kom ik 30 juli pas terug in Peking en dan vlieg ik de 31e echt terug.

Heb gemengde gevoelens, alles is wel spannend, het is verdrietig om afscheid te moeten nemen maar ik wil ook wel weer graag naar huis. Zodra ik in Xi'an ff tijd heb, volgen er foto's en een wat langere beschrijving van de afgelopen weken. Of er ook foto's komen van het reizen, weet ik nog niet. Heb n ongelukje gehad met mn camera dus gebruik nu een andere en weet nog niet helemaal hoe die werkt dus hoe ik de foto's op de computer krijg.

Spreek jullie snel weer,
xx Myrle

  • 03 Juli 2009 - 10:03

    Milou:

    Hoi Myrle!
    Ik wil je heel veel reis-plezier wensen! :D Wat vliegt de tijd.
    Lijkt me inderdaad raar om afscheid te nemen, omdat je daar toch een jaar hebt geleefd en veel hebt beleefd... Gelukkig heb je nog leuke dingen voor de boeg en daarna lekker terug naar Nederland, naar huis! Echt knap hoor, zo'n lange tijd daar!
    Veel liefs

  • 03 Juli 2009 - 19:52

    Gerda:

    hey myrle,
    dus nu nog een maar een paar weekjes! Heel goede reis verder en dan een prachtige terugvlucht naar Nederland... geniet van de laatste reis door China, hoewel het vast niet de laatste keer zal zijn dat je China bezoekt...
    veel liefs, gerda

  • 13 Juli 2009 - 16:58

    Lilian:

    Ha die Myrle,
    Ik hoorde van je pa, dat je reis niet helemaal volgens planning verloopt, i.v.m. de recente aardbeving.
    Wens je veel plezier.
    Kroel, Lilian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrle

Actief sinds 01 Juli 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 52484

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Vietnam!

24 Augustus 2008 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: