bij deze... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Myrle Swart - WaarBenJij.nu bij deze... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Myrle Swart - WaarBenJij.nu

bij deze...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrle

01 Juli 2008 | Nederland, Breda

verklaar ik mijn site voor: geopend. Eind augustus vertrek ik voor een jaar naar China om daar te studeren en te reizen. Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik beleef. En hopelijk volgen er in de komende jaren nog veel meer reizen over de hele wereld.

xx Myrle

  • 28 Juli 2008 - 06:55

    Mandy:

    Heel veel succes en plezier en ik ga je avonturen zeker volgen!

    Groetjes van je collega!

  • 18 Augustus 2008 - 10:31

    Marissa:

    Hey Myrle!

    Heel veel plezier en ik ga je site zeker in de gaten houden!

    x Marissa

  • 22 Augustus 2008 - 09:56

    Milou:

    Nu is het echt bijna zover...!! Spannend! Ik wens je een hele goede reis! Veel succes en plezier daar, geniet ervan,
    Liefs Milou

  • 22 Augustus 2008 - 09:56

    Milou:

    Nu is het echt bijna zover...!! Spannend! Ik wens je een hele goede reis! Veel succes en plezier daar, geniet ervan,
    Liefs Milou

  • 23 Augustus 2008 - 10:09

    Gerda:

    Hoi Myrle,

    Ik heb je site dus gevonden... Hele goede reis morgen!!

    (btw, wat een leuke foto!)

    liefs gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Myrle

Actief sinds 01 Juli 2008
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 52510

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Vietnam!

24 Augustus 2008 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: