eerste bericht uit peking - Reisverslag uit Breda, Nederland van Myrle Swart - WaarBenJij.nu eerste bericht uit peking - Reisverslag uit Breda, Nederland van Myrle Swart - WaarBenJij.nu

eerste bericht uit peking

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrle

25 Augustus 2008 | Nederland, Breda

hey iedereen, bij deze even een kort berichtje vanuit peking. ik ben vandaag aangekomen. alles is in principe goed gegaan. zit nu in n zomerjurkje op t terras te internetten, regent het bij jullie? binnenkort de eerste foto's en lange verslagen,

xx myrle

  • 25 Augustus 2008 - 14:56

    Milou:

    Hoi!
    Fijn dat je goed aangekomen bent!! Het regent hier niet, maar het is ook geen 'jurkjes-weer' haha. Veel plezier de komende dagen!! xx

  • 25 Augustus 2008 - 18:23

    Eva:

    heej Myrle,

    Hoop dat je de komende dagen een beetje je draai vindt in China! Ik ben benieuwd naar al je verhalen!

    kus Eva

  • 25 Augustus 2008 - 18:55

    Eveline:

    Hey Myrle!

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Succes de komende dagen.. en als je het even niet meer zo ziet zitten, bedenk maar: alle begin is moeilijk! Straks vind je het weer moeilijk om je leventje daar achter te laten..

    Ik heb trouwens geen flauw idee waar ik een skype telefoon kan kopen.. maar ik ben ermee bezig!

    Groetjes & liefs,

    Eveline

  • 25 Augustus 2008 - 19:06

    Gerda:

    Goed te horen dat de reis goed is gegaan... maak ons maar jaloers met het mooie weer! liefs, gerda

  • 25 Augustus 2008 - 19:08

    Gerda:

    Goed te horen dat de reis goed gegaan is... Maak ons maar jaloers met het zomerweer ;-) liefs gerda

  • 26 Augustus 2008 - 09:37

    Majelle:

    Hoi Myrle!

    Fijn dat de reis goed is gegaan! Heel erg veel plezier op deze reis!

    liefs, Majelle

  • 26 Augustus 2008 - 12:00

    Mieke:

    Hey Myrle,
    Fijn dat je goed bent aangekomen, je hebt ook al kunnen skypen hoorde ik. Wacht op de rest.
    Liefs,
    Mieke


  • 26 Augustus 2008 - 17:27

    Roos:

    Hey meis, ben blij dat je goed bent aangekomen :) (ik denk dat ik weet waar je bent op je profielfoto --> kolenberg misschien ?? :P) Had je me berichtje nog gehad op je voicemail? (ik kon niet komen nr je feestje omdat me zus thuis kwam van dr trip... sorry chick! (of is het nu solly! ;)) HAVE FUN!!!

  • 26 Augustus 2008 - 17:51

    Gwendolynn:

    Hey Myrle! Heeeel veel plezier daar! Ik ga ál je verhalen volgen! Dikke zoen en een grote knuffel!

  • 26 Augustus 2008 - 18:39

    Jolanda:

    Hey lieve myrle

    Fijn dat je reis goed is verlopen, heb je al een chineesje gevonden die je het komend jaar wat kunt pesten, want ja ik zit nu voor jou tever weg he. Ik zal je hier vanuit het ja zonnige zundert toch een beetje in de gaten houden hoor. Veel plezier daar!

    Veel liefs Jolanda

  • 27 Augustus 2008 - 08:04

    Jessica P:

    jaaaaaaaaaaaaaa je bent in beijing!!! laten we nog ergens gaan eten!! ik moet volgende week naar wudaokou om wat op te halen dus dan moeten we maar even afspreken ok! of nouja, als je zin hebt om naar sanlitun te komen, is dat ook goed natuurlijk!!! xx

  • 27 Augustus 2008 - 10:32

    Mars:

    hai myrle
    hier is het geen fijn weer
    ben blij dat het leuk is daar
    hoor van je
    gr Mars

  • 27 Augustus 2008 - 11:06

    Carry:

    Best Myrle,
    Een fijne tijd daar en je afscheidsfeestje was geweldig leuk.
    Dikke zoen,
    Carry

  • 27 Augustus 2008 - 15:48

    Fam:

    Ni Hao Myrle! Leuke websitenaam heb je, haha :-D. Gaaf man, China, wat een avontuur. Het zal wel een bende zijn zo vlak na de Olymipische Spelen, of niet? Jammer dat ik moest werken toen je feestje was, maar ik ga je verhalen trouw volgen! Die van mij kun je vanaf januari weer volgen op www.fammetjeopreis.waarbenjij.nu, want ik ga dan naar India en Nepal. Maar eerst nog even hard werken, naar Bali en Australia en vooral: verzuipen in de Nederlandse miezer...

  • 27 Augustus 2008 - 19:58

    Ramon:

    Hey Myrle!!! veel plezier aan de andere kant van de weereld! groetjes xxx Ramon!!

  • 27 Augustus 2008 - 21:09

    John En Cocky:

    Hey meis,

    Ook namens ons een hele fijne tijd daar in China..
    Ook wij zullen je verhalen gaan volgen

    xxxxxxx

  • 29 Augustus 2008 - 09:52

    LAura:

    Heee!! O< ja, kwam je Efua tegen? Geef haar kus van mij als je dr ziet!Waar woon je nu? OO, eet maar veel rode bonenijsjes voor mij!!
    veel plezier en leer ze!

  • 30 Augustus 2008 - 05:15

    Lieke:

    He Myrle!

    Begin is gemaakt. Ik ga je verhalen volgen! Geniet ervan!

    Groetjes Lieke

  • 01 September 2008 - 00:00

    Elsbeth:

    oooooh, geweldig om jullie in ons appartementje te zien! kakkerlakken!!!!!!!!! ;)
    hebben jullie mijn dvd collectie gehad? had t terloops tegen huisbazin gezegd, maar etwijfel dat ze t ook daadwerkelijk hetf gegeven hahaha, enjoy!xxx

  • 01 September 2008 - 20:41

    De Bredase Buurvrouw:

    Lieve Myrle,
    Heftig begin meid! Laat je niet kisten; alles komt goed! Veel wijsheid, plezier en geluk in China! We gaan je volgen en al je verhalen lezen!
    Dikke kus van de buurtjes uit Breda!
    Caroline, Nick, Chrissy & Maud en.... natuurlijk een pootje van een (weer kale) Mazzel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Myrle

Actief sinds 01 Juli 2008
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 52499

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Vietnam!

24 Augustus 2008 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: